Si treballes en un Centre de Formació d’Adults aprofita aquesta oportunitat per obrir portes del teu centre al món i impulsar projectes amb vocació internacional.
El Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) reforça el seu compromís amb l’educació de persones adultes amb la segona jornada informativa aquest mes de maig, orientada a Centres d’Educació de Persones Adultes (CEPA) i organitzada en col·laboració de la Universitat de Granada. Amb ella es tanca el cicle iniciat amb la jornada celebrada el passat 23 de maig a Lleida, orientada a Escoles Oficials d’Idiomes.
Aquesta jornada també té format híbrid (presencial i retransmissió en directe pel canal de YouTube del SEPIE), i oferirà claus pràctiques per a sol·licitar l’acreditació Erasmus, exemples reals d’èxit i consells per implementar mobilitats educatives en l’àmbit d’adults.
Informació relacionada:
-
- Sessió presencial el 29 de maig de 2025, a l’ Escola Tècnica Superior d’Enginyeria d’Edificació de la Universitat de Granada.
- Programa
- Enllaç a la retransmissió en directe
Totes dues jornades s’emmarquen dins de la nova Agenda Europea per a l’Aprenentatge d’Adults, que aposta per incrementar la participació en l’aprenentatge formal, no formal i informal. Erasmus+ es presenta com una eina estratègica per promoure una societat més inclusiva i amb més oportunitats per a tothom.
Pots trobar més informació en la pàgina web de SEPIE.


