Towards the Earth’s Day

Dibuix d'unes mans aguantant el planeta terra

La Silvia Maymó, docent de l’Institut Ferran Tallada de Barcelona, ens proposa aquest projecte que està duent a terme juntament amb docents del País Basc i de Polònia i amb alumnat de secundària.

És un projecte curt, centrat en el Dia de la Terra (22 d’abril), que es va iniciar precisament la setmana que es va decretar el confinament.

Aquests són la resta de docents que participen en el projecte:
Antonio Villanueva, de l’IES Botikazar BHI, Bilbao, España.
Danuta Adamek – Kołacińska, de II L. O. Mikołaja Kopernika, Leszno, Polònia.

La idea fonamental és posar en contacte l’alumnat participant per tal que  comparteixin, analitzin i debatin les accions – personals i d’escola – que duen a terme per  tal de contribuir a la preservació i millora del medi.  S’espera  així  que, fruit de l’intercanvi,  s’adoptin nous hàbits sostenibles.

D’altra banda s’ha fet una activitat entorn de l’hora del planeta (27 de març), presentacions dels centres i ciutats i, al diari  del projecte, els participants deixen impressions sobre com viuen el confinament.

Es treballa en equips internacionals que s’organitzen en grups de discussió al Fòrum. La major part del treball es farà pública i disponible per a consulta.

El repte final consisteix en la redacció i publicació d’un manifest consensuat conjunt que serà presentat  a tots els centres.

Enllaç al twinspace del projecte: https://twinspace.etwinning.net/112451