El dimarts, 22 d’octubre 2024, va tenir lloc la primera sessió de formació per la implementació i seguiment de projectes Erasmus+ KA122 i KA121 convocatòria 2024, organitzada per la Unitat de Projectes Internacionals (Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen). Aquesta formació està pensada per acompanyar als centres en la coordinació de projectes KA122 i KA121 adjudicats a la convocatòria 2024, a l’àmbit d’Educació Escolar i Educació de Persones Adultes.
Ha estat una jornada presencial amb 70 participants que han participat en diverses dinàmiques, individuals o en grup, que els hi han permès practicar, compartir i debatre qüestions relacionades amb el pla d’acció necessari per implementar els seus respectius projectes. En definitiva, la sessió ha permès una interacció molt interessant entre tots i una posada en comú molt enriquidora del projecte que es vol implementar, així com compartir els dubtes que inevitablement sorgeixen en aquesta fase, que es van poder abordar i tractar col·lectivament.
També s’ha comptat amb la col·laboració de l’Àlex Majà i la Mireia Jurado, mestres de l’Escola Bellavista – Joan Camps i Giró, que han compartir amb nosaltres la seva experiència amb el projecte KA121 I.D.E.A.S
Les organitzadores agraïm als assistents la vostra atenció i l’interès en el programa Erasmus+.
La segona sessió de formació està programada pel dia 19 de novembre de 2024.
Molts ànims en aquesta aventura!


