Concurs Nacional de Bones Pràctiques en centres docents

S’ha obert el termini de presentació de sol·licituds per al concurs de bones pràctiques en centres docents convocat pel Ministerio. L’objectiu d’aquest concurs es reconèixer a
aquells centres docents que imparteixin ensenyaments no universitaris i que desenvolupin projectes educatius que contribueixin a la millora de la qualitat educativa.

Les categories per a la modalitat B (centres docents d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional, Educació de Persones Adultes, Ensenyaments Artístics, Ensenyaments Esportius i Escola Oficial d’Idiomes) són les següents:

– Foment de la Convivència Escolar.
– Ús de Tecnologies Aplicades a l’Educació.
– Educació Inclusiva.
– Desenvolupament de Competències de Lectoescriptura i les alfabetitzacions múltiples (audiovisual i mediàtica i informacional).
– Desenvolupament Sostenible.
– Salut Integral.
– Millora de l’Èxit Educatiu.

Es reconeixerà, amb un import de 10.000 euros, un projecte per cadascuna de les categories.

Aquí teniu tota la informació i accès a la sol·licitut que estarà obert fins el 20 de setembre de 2021 a les 14:30.