Resultats del programa

Curs 2020-2021

Experiència Institut Cendrassos & EOI Figueres

El passat divendres 11 de desembre es va cel·lebrar la primera sessió online entre l’Institut Cendrassos i l’EOI de Figueres, dins del marc del programa FP&EOI Together. Es va realitzar una classe virtual en què es va parlar del món de les entrevistes laborals, especialitzat en el sector de les TIC. La professora de l’EOI va anar orientant la sessió proposant activitats motivadores i alhora divertides. Tot l’alumnat hi va participar activament. Ja tenen ganes de participar en les properes sessions que es realitzaran al febrer i a l’abril.

Experiència centre BEMEN-3 & EOI Guinardó

Experiència Institut Lluïsa Cura & EOI Barcelona III – Sant Gervasi

Curs 2019-2020

Experiència Institut Tecnològic de Barcelona & EOI Vall d’Hebron

El Cicle superior / tots els grups de 1r que tenien un nivell B1-B2 d’anglès van participar en les activitats culturals juntament amb els estudiants de l’EOI Vall d’Hebron.

Enllaç presentació

Experiència Institut La Garrotxa & EOI Olot

Students from La Garrotxa high school and those from the Official School of Languages ​​doing an exchange within the framework of the “FP + EOI Together” program.