Descripció del programa

Desenvolupament

Les activitats del Projecte seran presencials.

El projecte consisteix en:

• 5 hores de col·laboració entre l’alumnat d’FP, EA o EAS i la seva EOI de referència.
  • L’EOI suggerirà alguna activitat com podrien ser, entre d’altres:
    • Participació en una classe com a alumnes convidats
    • Participació en una activitat cultural organitzada per l’EOI
    • Participació en tallers
    • Activitats d’ensenyament i aprenentatge gamificades (per exemple, Escape Room)
    • Presentacions per part de l’alumnat de l’EOI
    • Activitats orals específiques entre l’alumnat d’FP i el de l’EOI (per exemple, simulacions d’entrevistes de treball)
  • L’EOI i el centre d’FP, Escola d’Art o Superior Artística interessats acordaran la proposta definitiva de participació.
  • Es proposa que totes les actuacions previstes es duguin a terme entre el primer i el segon trimestre de curs.

El dia 23 d’octubre de 2023 tindrà lloc el webinar FP & EOI TOGETHER (de 9:00 a 10:30) per concretar els detalls del Projecte i conèixer les vostres EOIs de referència a fi de dissenyar un pla de col·laboració conjunt.

Per poder participar en el Projecte, el procés és el següent:

Pas 1: Inscriure’s al webinar abans del 15 d’octubre de 2023 en aquest formulari.

Pas 2: La direcció del centre d’FP, Escola d’Art o Superior Artística i l’EOI comunicaran la seva intenció de participar en el projecte mitjançant el formulari, fins el 31 d’octubre de 2023.

Pas 3: Un cop s’acabin les activitats acordades, tant el centre d’FP, Escola d’Art o Superior Artística com l’EOI hauran d’omplir el formulari de valoració de l’experiència abans del 30 de juny de 2024.

Properament rebreu per correu electrònic l’enllaç al webinar. També trobareu més informació del webinar al següent enllaç.

Resultat de les memòries

• Resultats i evolució de la participació fins 2022 Aquí