La Agència Nacional SEPIE manté actualitzat l’apartat d’Activitats de formació i cooperació Erasmus+ (TCA – Training and Cooperation Activities), on es publiquen les oportunitats disponibles per a professionals de l’educació:
🔗 https://sepie.es/tca.html
Us informem de les TCA actualment obertes i us animem a fer-ne la màxima difusió entre els centres educatius dels vostres programes i canals habituals.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
🤖 TCA · Future in Progress: Exploring AI and Digital Skills in VET
Destinataris:
Docents de FP Bàsica i Grau Mitjà, i coordinadors/es Erasmus+ interessats en intel·ligència artificial, competències digitals i cooperació internacional.
📅 Dates: 25–27 de gener de 2026
📍 Viena (Àustria) amb format online
⏳ Sol·licituds fins al 15 de desembre de 2025
🔗 Més informació
🏫 TCA · Skills for Future – Schools for Future
Destinataris: Professionals del sector de l’educació escolar.
Aquesta TCA mostrarà com Erasmus+ impulsa la transformació dels centres, aportant una mirada europea, recursos pràctics i espais de col·laboració per desenvolupar escoles orientades al futur.
📅 Dates: 27–29 d’abril de 2026
📍 Frankfurt (Alemanya)
⏳ Sol·licituds fins al 18 de gener de 2026
🔗 Més informació
🌱 TCA · Fostering Well-being and Inclusion through School Culture
Destinataris: Docents i direccions de Primària i primer cicle de Secundària.
La TCA es centra en com una cultura escolar positiva, construïda amb la participació de tota la comunitat educativa, afavoreix el benestar, l’aprenentatge i la inclusió.
📅 Dates: 3–6 de maig de 2026
📍 Porvoo (Finlàndia)
⏳ Sol·licituds fins al 26 de gener de 2026
🔗 Més informació


