Com podem gestionar la fracció autònoma de l’horari? Generarà desigualtat educativa?

Els centres disposaran de 4,5 hores de gestió autònoma a l’educació primària i de 4 hores de gestió autònoma a l’ESO.

Aquestes hores de què disposen poden dedicar-se a:

  • Vertebrar un projecte globalitzador i contextualitzat de caràcter transversal, que tingui en compte les oportunitats educatives de l’entorn o ajudi a compensar algunes necessitats formatives en algun camp de coneixement del propi alumnat.

  • Completar un projecte que el centre ja desenvolupa, com el projecte lingüístic o de tutoria i orientació.

  • Resoldre aquelles problemàtiques curriculars que el centre tingui plantejades derivades del seu entorn.

  • Reforçar les hores d’alguna àrea o matèria.

Aquestes hores diversifiquen les propostes curriculars i permeten donar respostes a problemàtiques concretes dels centres; per tant, no generen desigualtats.

  • Etiquetes: autonomia, horaris, organització
  • Actualitzat: 21.05.22

Aquesta pregunta forma part d’un conjunt de Preguntes més freqüents

Scroll to Top