Activitats d’avaluació

La taula enllaça amb un seguit d’exemples d’activitats d’avaluació de diferents matèries comunes i de modalitat del nou batxillerat. La proposta es fonamenta en tres components transversals de les competències clau del batxillerat –aplicació integrada de coneixements en la resolució de problemes, gestió i comunicació de la informació, pensament crític– i es desenvolupa associada als sabers de les matèries.

En aquest sentit, es tracta d’exercicis coherents amb els indicadors de les competències clau, descrites a l’annex 1 del projecte de decret d’ordenació dels ensenyaments del batxillerat, i que es concreten en els criteris d’avaluació de les competències específiques de les diferents matèries que integren aquesta etapa.

La proposta d’activitats es dirigeix al professorat de batxillerat, de qui recull l’experiència docent d’aquestes matèries de diversos centres educatius. No pretenen constituir proves d’avaluació de la matèria, sinó visualitzar possibles exemples d’activitats d’avaluació, en aquest cas únicament de llapis i paper (no compten amb instruments o plataformes digitals), que incorporen l’enfocament competencial.

NOU: Publicades les activitats d’avaluació de batxillerat amb els criteris d’avaluació

Scroll to Top