Situacions d’aprenentatge de batxillerat

Model de programació

Usem el terme situació d’aprenentatge per referir-nos a aquelles experiències que, independentment de la forma en què es presenten, parteixen d’un context i plantegen un repte a la persona que aprèn.

El fet que l’aprenentatge es fonamenti en la resolució d’un
repte o d’una problemàtica real provoca que l’aprenent hagi de dur a terme amb eficàcia una acció o un seguit d’accions que impliquen una o més capacitats per a les quals són imprescindibles els sabers d’un o més camps de coneixement; per això diem que les situacions d’aprenentatge s’orienten a l’assoliment de competències.

Model de programació

Orientacions i exemples de situacions d’aprenentatge

Document d’orientacions

En aquest document es donen orientacions sobre com elaborar una situació d’aprenentatge.

Exemples de situacions d’aprenentatge

Matèries comunes

Matèries obligatòries de modalitat

Matèries de modalitat

Matèries optatives

Exemples de situacions d’aprenentatge elaborades en el curs “Situacions d’aprenentatge per al batxillerat competencial”

Scroll to Top