Bon inici de curs 2020-2021! Reviseu el vostre correu!

Us volem acompanyar més que mai!

Per tal de poder donar-vos recolzament amb aquestes propostes mSchools i mantenir-vos al dia de totes les formacions i novetats, necessitaríem que ens féssiu arribar les vostres dades. Hi ha tres qüestionaris en aquest correu que hem enviat als centres i als docents, un referent a App Education, l’altre referent a Scratch Challenge i el darrer per el projecte Mobile History Map. Us preguem que responeu els qüestionaris tant si hi participeu implementant les iniciatives com si no.
És molt important per a nosaltres conèixer quina és la participació dels centres per poder organitzar les necessitats d’experts, formació i recolzament específic, així com detectar motius respecte de la no participació que es puguin solucionar. La direcció del centre també rebrà un correu demanant-los-hi que us facin arribar l’enllaç a aquests qüestionaris per si hi hagués problemes amb la vostra adreça de correu. Només heu de contestar una vegada al qüestionari.

Us preguem que envieu les respostes abans del 30 de setembre. Podeu fer-nos arribar qualsevol consulta a l’adreça de correu mschools@xtec.cat.

Com a informacions complementàries us fem saber:

Pel que fa a la formació corresponent al curs 2020-2021(cursos telemàtics), hi ha prevista la següent:

Primer torn: inscripció: del 14 al 27 de setembre

Inici: a partir del 14 d’octubre

Comencem amb l’Appinventor

Scratch: Creativitat i enginy a l’aula

Segon torn: inscripció: del 8 al 19 de gener

Inici: a partir del 4 de febrer

Avancem amb l’App Inventor

Scratch avançat

Previsió de tallers i webinars:

App Education

Mitjans d’octubre de 2020.

Finals d’abril de 2021

Scratch Challenge

Finals d’octubre de 2020.

Finals d’abril de 2021

MHM

Mitjans d’octubre de 2020.

Finals de novembre de 2020

Finals d’abril de 2021.

Sereu prèviament informats, si us registreu en els formularis abans indicats, per tal que us ho pugueu organitzar i assistir-hi.