Repte del mes de novembre de PC Desendollat.

Aquest passat dimarts 24 de novembre vam realitzar el Seminari Web sobre Pensament Computacional Desendollat.

En aquest seminari, Jennifer Perez i Alba Roelas, mestres de l’Escola Rocafonda de Mataró, van fer difusió del pròxim repte sobre Pensament Computacional que us proposem per realitzar amb els vostres alumnes.

La finalitat d’aquest repte és que creeu amb els vostres alumnes un tauler. El tauler de joc es pot fer en una cartolina o pot ser un tauler de joc més gran per jugar-hi a terra.

Us animem que realitzeu el repte i compartiu amb nosaltres com heu replantejat amb els vostres alumnes les històries dels contes tradicionals a partir del Pensament Computacional Desendollat. Ens farà molta il·lusió rebre els materials i les imatges dels taulers que heu construït amb els vostres alumnes i així podeu veure com han trobat els diferents itineraris per explicar les històries dels contes tradicionals d’una forma original.

Busca l’itinerari per resoldre el teu propi conte

Repte novembre

Clica a la imatge per accedir al repte del mes de novembre.

Clica en el següent enllaç: Formulari, per enviar-nos la solució d’aquest repte que has realitzat amb els teus i les teves alumnes.

Al botó seminaris web 2020-2021 trobareu més informacions que us poden interessar.

Moltes gràcies per tota la vostra feina!