Jornada ON-LINE Scratch Challenge Adventure

El dimarts 8 de juny, de 10 h. a 12 h., PARTICIPA DE L’AVENTURA!, una jornada lúdica de programació amb Scratch, oberta a tots els centres educatius de Catalunya.

Si no vau poder connectar-vos, aquest vídeo us explica les instruccions per poder fer el repte a la vostra aula amb el vostre alumnat! Gaudiu programant amb els blocs de Scratch!

Si voleu veure les fotos de tot l’alumnat programant, aneu al Twitter hastag #mSchoolsStudentAwards

• Qui hi pot participar: alumnes de 3er de primària fins a 2n d’ESO (indicant nivell educatiu i nombre de grups que hi participaran).
  • Quin nivell de coneixement de programació han de tenir els/les participants: El repte està pensat perquè hi puguin participar infants i joves amb diferents nivells de coneixement de programació Scratch.
  • On es realitzarà: la jornada s’emmarca dins el programa dels mSchools Student Awards i es realitzarà en format on-line.
  • No caldrà que l’alumnat estigui connectat. Només serà necessari connectar-se amb un ordinador i projectar a tota l’aula per tal de poder seguir les instruccions que s’indicaran des de la Sala Scratch Challenge de l’espai virtual. És convenient que el nom que poseu a la connexió via zoom sigui la de l’escola / institut.

Inscripció fins al 7 de juny en aquest formulariNo és condició haver participat en els Student Awards ni haver quedat finalista.

➡Ja hem enviat als inscrits la informació detallada de la jornada i de la connexió per a participar-hi!

Per si no us heu inscrit, aquí teniu els enllaços que necessiteu per participar demà en el repte, si feu la inscripció us visualitzareu en el mapa.

Durant l’estona de desenvolupament del repte, comptareu amb un xat per resoldre tots els vostres dubtes.

L’aventura començarà a les 10 h. i us recomanem que us connecteu a les 9:45 h. La connexió haureu de fer-la des d’un ordinador del/la docent i, si podeu, projectar en pantalla per a tota l’aula. Si això no és possible, serà el/la docent qui vagi seguint el que es transmet i comentant a la classe. En qualsevol cas, en aquest document us compartim les instruccions, fitxer del repte i vídeo de la solució perquè ho pugueu preparar amb antelació (si heu d’imprimir instruccions per a cada grup, etc.).

Inscriu-te i t’ho fem arribar!

Agenda:

10:00 a 10:15: Benvinguda i explicació del funcionament de la jornada i de les instruccions.

10:15 a 11:00 Desenvolupament del repte per part dels grups a cada centre.

11:00 a 11:05 Connexió per a donar ànims i compartir fotos que hàgim rebut a través de Twitter   #mSchoolsStudentAwards.

11:05 a 11:50 Desenvolupament del repte.

11:50 a 12:00 Final de l’aventura i compartició de solucions aquí FORMULARI DE SOLUCIONS al MAPA.