1. Creació del llistat d’equips d’alumnat a restablir

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada per algu amb permisos d’accés a INDIC en col·laboració amb el coordinador de nivell i/o els tutors del grup classe a restablir.

Aquest pas està format per dues accions:

Filtratge dels equips amb INDIC

Aneu a INDIC –> Equipaments i seleccioneu els filtres desitjats. Per exemple, si voleu restablir els portàtils Windows de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, seleccioneu:

• Nivell: ESO 4 i BTX 2
  • Tipus: Portàtil
  • (el filtre Tipus de projecte: PEDC ja està configurat per defecte)

Al prémer el botó Filtra us apareixeran tots els portàtils Windows de l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.

Selecció dels equips a restablir

INDIC permet seleccionar els equips un a un mitjançant les caselles de selecció ubicades a l’esquerra de la taula.

⚠️ Si teniu més de 10 equips a restablir, seleccioneu el nombre de registres a mostrar en “Tots”.

El fitxer resultant, amb els equips a restablir, és el fitxer que cal adjuntar a la petició de restabliment d’equips.