6. Restabliment dels equips

👉 Aquesta tasca és executada per l’oficina tècnica del projecte (no cal intervenció per part del centre)

Es començaran a processar les peticions de restabliment a partir del 30 de juny.

Des de l’oficina tècnica del projecte:

1. S’enviarà una ordre remota de restabliment a tots els equips definits en el llistat d’equips a restablir (veure apartat alumnat o docents).
  2. En la petició de restabliment feta al portal d’autoservei (Remedy/Pautic) es notificarà que s’ha tramès l’ordre de restabliment als equips demanats.
  3. Una vegada feta la neteja i posada a punt dels equips, es tancarà la petició amb l’estat de restabliment dels equips (avisant de quins equips no s’han pogut restablir).

Docents

Una vegada feta la petició, es programarà una ordre remota de restabliment de l’equip que fa una neteja completa de l’equip. Una vegada rebuda, l’ordre s’executa en el següent inici de sessió de l’equip (de manera similar a les actualitzacions de Windows). En aquest tipus de restabliment:

• No es conserva la configuració WiFi.
  • El procés dura 30 minuts aproximadament.
  • Durant el procés, cal tenir l’equip connectat al corrent o amb la bateria carregada (>90%).

Alumnes

A partir del 12 de setembre i amb els primers inicis de sessió dels nous alumnes, es farà la neteja de les dades dels usuaris antics. En aquest tipus de restabliment:

• Es mantenen les aplicacions instal·lades i la configuració Wifi de l’equip.
  • La neteja es fa en segon pla (l’usuari actiu no percep res).
  • El procés dura uns pocs minuts i, per tant, amb un 10% de bateria o més, no cal tenir l’equip connectat al corrent.

⚠️ És necessari iniciar sessió amb els usuaris dels nous alumnes en els equips a restablir abans del 7 d’octubre de 2022. A partir d’aquesta data, l’ordre de restabliment tramesa als equips quedarà inactiva.