Neteja dels equips
👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels alumnes.
L’alumnat ha de netejar els seus fitxers personals i, en especial, les fotografies i documents de caràcter més personal (selfies, etc.).
Verificació dels equips
👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels alumnes sota la supervisió dels tutors de cada grup tutoria que han d’informar el coordinador/a digital de les possibles incidències.
Podeu aprofitar els darrers dies de classe per verificar, amb els alumnes:
- Que els equips s’encenen.
- En el cas de Windows i Linkat, es pot iniciar sessió amb l’usuari d’alumne (IDALU) i es visualitza el fons d’escriptori del Pla digital.
- En el cas de Chromebook, es pot iniciar sessió amb l’usuari de Google Workspace del centre.
- Verificar el percentatge de càrrega de la bateria. És molt recomanable emmagatzemar els equips durant l’estiu amb un percentatge de bateria superior al 40%.
Recollida
👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels tutors de cada grup tutoria i/o membres de la comissió digital
Recollir els equips i emmagatzemar-los en un espai fresc, sec i segur.
No és necessari modificar l’estat a INDIC, excepte en els casos dels equips no retornats (vegeu apartat de Reclamació).
Reclamació
👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada per l’equip directiu o tutors de cada grup tutoria, amb el suport del coordinador/a digital, si escau.
En el cas que un alumne/a no torni l’equip:
- Canviar l’estat de l’ordinador a l’aplicació INDIC, informant que està en estat Reclamat.
- Demanar a l’alumne i/o la família que retorni l’equip. El nombre de comunicacions sense resposta (o sense resposta satisfactòria) queda a criteri del centre.
- Com a darrera reclamació, enviar Burofax reclamant l’equip.
Denúncia
👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada per l’equip directiu amb el suport del coordinador/a digital, si escau.
- Si després d’haver seguit els passos de la secció anterior, la família no retorna l’equip, canviar l’estat de l’ordinador a l’aplicació INDIC, informant que està en estat Desaparegut.
- Fer denúncia del robatori indicant el SACE i/o número de sèrie de l’equip.
- Obrir una incidència de tipus Incidència amb ordinador o elements d’aula CISE a Pautic/Remedy:
- Adjuntar denuncia a l’apartat de fitxers (zona superior)
- Problema: triar Robatori o pèrdua
- Indiqui qui té assignat l’equipament: Assignat a alumne
- Ompliu la resta de camps demanats
- Si teniu algun problema d’accés a Pautic/Remedy, la Direcció del centre pot notificar el robatori mitjançant el telèfon 900 100 195 o correu electrònic sau.tic@pautic.gencat.cat