3. Recollida dels equips

Neteja dels equips

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels alumnes.

L’alumnat ha de netejar els seus fitxers personals i, en especial, les fotografies i documents de caràcter més personal (selfies, etc.).

Verificació dels equips

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels alumnes sota la supervisió dels tutors de cada grup tutoria que han d’informar el coordinador/a digital de les possibles incidències.

Podeu aprofitar els darrers dies de classe per verificar, amb els alumnes:

1. Que els equips s’encenen.
  2. En el cas de Windows i Linkat, es pot iniciar sessió amb l’usuari d’alumne (IDALU) i es visualitza el fons d’escriptori del Pla digital.
  3. En el cas de Chromebook, es pot iniciar sessió amb l’usuari de Google Workspace del centre.
  4. Verificar el percentatge de càrrega de la bateria. És molt recomanable emmagatzemar els equips durant l’estiu amb un percentatge de bateria superior al 40%.

Recollida

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada pels tutors de cada grup tutoria i/o membres de la comissió digital

Recollir els equips i emmagatzemar-los en un espai fresc, sec i segur.
No és necessari modificar l’estat a INDIC, excepte en els casos dels equips no retornats (vegeu apartat de Reclamació).

Reclamació

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada per l’equip directiu o tutors de cada grup tutoria, amb el suport del coordinador/a digital, si escau.

En el cas que un alumne/a no torni l’equip:

• Canviar l’estat de l’ordinador a l’aplicació INDIC, informant que està en estat Reclamat.
  • Demanar a l’alumne i/o la família que retorni l’equip. El nombre de comunicacions sense resposta (o sense resposta satisfactòria) queda a criteri del centre.
  • Com a darrera reclamació, enviar Burofax reclamant l’equip.

Denúncia

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada per l’equip directiu amb el suport del coordinador/a digital, si escau.

• Si després d’haver seguit els passos de la secció anterior, la família no retorna l’equip, canviar l’estat de l’ordinador a l’aplicació INDIC, informant que està en estat Desaparegut.
  • Fer denúncia del robatori indicant el SACE i/o número de sèrie de l’equip.
  • Obrir una incidència de tipus Incidència amb ordinador o elements d’aula CISE a Pautic/Remedy:
    • Adjuntar denuncia a l’apartat de fitxers (zona superior)
    • Problema: triar Robatori o pèrdua
    • Indiqui qui té assignat l’equipament: Assignat a alumne
    • Ompliu la resta de camps demanats

• Si teniu algun problema d’accés a Pautic/Remedy, la Direcció del centre pot notificar el robatori mitjançant el telèfon 900 100 195 o correu electrònic sau.tic@pautic.gencat.cat