2. Creació del llistat d’equips de docents a restablir

👉 Aquesta tasca ha de ser realitzada per algú amb permisos d’accés a INDIC (normalment algun membre de l’equip directiu, un coordinador/a digital o un membre de la comissió digital)

Aquest pas està format per dos accions:

Filtratge dels equips amb INDIC

Aneu a INDIC –> Equipaments i seleccioneu els filtres desitjats. Per exemple, si voleu restablir els portàtils de docents:

  • Perfil: Docent
  • Tipus: Portàtil

En prémer el botó Filtra us apareixeran tots els portàtils Windows dels docents del centre.

Selecció dels equips a restablir

INDIC permet seleccionar els equips un a un mitjançant les caselles de selecció ubicades a l’esquerra de la taula.

⚠️ Si teniu més de 10 equips a restablir, seleccioneu el nombre de registres a mostrar en “Tots”.

En fer clic al botó d’exportació de selecció es genera un fitxer amb els equips a restablir, és el fitxer que cal adjuntar a la petició de restabliment d’equips.