Programa Connect-US

Cada curs rebem a Barcelona un grup de joves investigadors que han rebut una beca Fulbright per seguir les seves investigacions a les nostres Universitats o centres de recerca. El Consolat dels Estats Units ens ofereix la possibilitat que vinguin als instituts per parlar de la seva feina amb els alumnes. Aquest curs disposem de cinc investigadors que ens ofereixen les següents conferències:

•   5G Mobile Networks with Machine Learning
  • Complex systems and emergent behavior
  • Learning How We Forget: How to Study the Brain and Alzheimer’s Disease
  • The Process of Worldbuilding for Stories
  • Neuroscience
  • Les conferències estan pensades per alumnes de batxillerat i grups no massa nombrosos. Per problemes de logística es limiten al Barcelona i els seus voltants. Els conferenciants es desplacen als centres educatius. Si hi esteu interessats podeu escriure al vostre coordinador territorial de llengües estrangeres o al correu auxiliars.conversa@xtec.