Auxiliars de conversa des de casa

Foto de la JingJing’s poem

Els auxiliars de conversa dels nostres centres també s’estan adaptant a la nova situació. Des de Catalunya o des del seu país d’origen seguixen en contacte amb els tutors i alumnes proposant noves activitats. Alguns d’ells segueixen fent conversa en petits grups a través de Skype o de Meet de Google Drive. Altres van construint un Google Sites conjunt: Staying at home. A diary of a confinement. Hi ha auxiliars que envien vídeos i un formulari google amb preguntes que els permet saber quants alumnes participen. També hi ha centres que comparteixen videos a Google Classroom per després comentar-los. Tots es van adaptant i evolucionant per poder ajudar els alumnes. Per acabar la Jing Gao ha penjat al seu compte d’instagram un video on recita un poema per celebrar Sant Jordi.