“Eeny, meeny, miny, moe”

Logo del projecte

Els jocs més divertits de carrer quan érem infants

Des del Centre de Formació d’Adults CFA Eugeni d’Ors d’Esplugues de Llobregat, l’Enric López i la Montserrat Buitrago ens proposa aquest projecte d’interacció entre alumnes de diferents nivells.

Ensenyaments: A2-A3-GES1-CAM-CFGS

Llengua: Anglès

Nivell de llengua:  A1 i A2 (Common European Framework)

Descripció:

– Projecte adreçat als alumnes del nostre centre de formació d’adults.

– Es tracta d’una proposta per reforçar les habilitats cognitives i comunicatives dels alumnes.

– “Els jocs més divertits de carrer  quan érem infants” és un tema que els alumnes  coneixen de primera mà: els jocs que van compartir amb altres infants al carrer al llarg de l’etapa infantil.

– El professor farà de guia, prepararà i monitoritzarà les activitats, alhora  vetllarà perquè els estudiants superin les dificultats que es puguin anar trobant.

Objectius:

1. Facilitar la interacció de l’alumnat en el procés d’ensenyament-aprenentatge en un moment de confinament i estat d’alarma.
  2. Construir nous aprenentatges sobre la base de les experiències i coneixements previs, tant lingüístics com socioculturals.
  3. Alimentar la curiositat dels alumnes per altres maneres de fer.
  4. Reforçar els coneixements gramaticals (present i passat).
  5. Incrementar l’ús de les TIC com una oportunitat d’interacció en un moment de confinament.
  6. Treballar de manera interdisciplinari.

Calendari: 5 setmanes (27/04/2020 al 28/05/2020).

Enllaços eeny, meeny, miny, moe eTwinning project