2 beques curs d’estiu als EUA SUSI 2024

L’Ambaixada i Consolat de EE.UU. a Espanya i Andorra convoca dues beques adreçades a estudiants universitaris de grau per realitzar el curs d’estiu Study of the U.S. Institutes (SUSIs) for Student Leaders. El curs té com a objectiu ampliar el coneixement sobre els Estats Units i enfortir les habilitats de lideratge.

Les dues temàtiques disponibles són:
Compromís cívic (Michigan State University)
Medi ambient (Shippensburg University)

El curs va dirigit a estudiants universitaris de grau entre 18 i 25 anys amb bon nivell d’anglès que demostrin lideratge en l’àmbit acadèmic o en les activitats extraescolars i estiguin implicats en les seves comunitats.

La durada del curs és de cinc setmanes i tindrà lloc entre el 25 de juny i el 31 de juliol de 2024 aproximadament.

Data límit per presentar candidatures: 31 d’octubre

Presenteu la vostra candidatura!