Actividad de Formación y Cooperación del SEPIE: “Civic participation and EU values. Make Europe shine!”

El SEPIE organitza pels propers 3, 4, i 5 d’abril l’Activitat de Formació i Cooperació (TCA) Civic participation and EU values. Make Europe shine!, que comptarà amb la participació d’unes 150 persones de més de 20 països europeus.

Aquesta TCA té com a objectius:

• Intercanviar bones pràctiques nacionals i internacionals sobre participació ciutadana (prioritat horitzontal del programa Erasmus+ 2021-2027).
  • Establir una xarxa d’agents educatius que promocionin la participació ciutadana i la vida democràtica.
  • Desenvolupar i enfortir les recomanacions clau sobre participació ciutadana per a generar possibilitats de diàleg i interacció entre els participants.
  • Facilitar als participants eines de comunicació i difusió per a la promoció dels valors comuns europeus i de les oportunitats del programa Erasmus+, per a què així puguin desenvolupar les tasques d’ambaixadors Erasmus+.
  • Informar sobre les eleccions al Parlament Europeu.

Els destinataris són participants en projectes Erasmus+ (docents, formadors i estudiants) de tots els sectors educatius: educació escolar, formació professional, educació superior i educació de persones adultes.

El SEPIE reserva fins a 20 places per participants espanyols: fins a 6 places per a educació escolar; fins a 6 places per a FP; fins a 5 places per a educació superior; i fins a 3 places per educació de persones adultes

Data límit de presentació de formularis: 9 de febrer de 2024 (12:00h. horari de Brussel·les).

PROGRAMA PROVISIONAL DE LES JORNADES

Podeu trobar tota la informació en els següents enllaços: