Americana Film Fest online – Institut La Plana (Vic)

Ja us hem mostrat alguna vegada com l’alumnat va a les projeccions d’Americana Film Fest. Avui volem compartir amb vosaltres l’experiència de l’Institut La Plana, de Vic, on l’alumnat ha vist en el seu institut el documental Blood Brother

Amb l’ajuda de la fitxa pedagògica han fet un debat i han sortit reflexions interessants. Fins i tot algun alumne ha comparat l’estigmatització del VIH a l’Índia amb la neurosi i estigmatització que podrien haver patit les persones que van patir Covid quan no hi havia vacuna.

Els ha agradat molt veure-la i conèixer el cinema indie, un format que no estan acostumats a veure i que reconeixen que els ha tocat la fibra.

Un cop fet el debat faran una tasca d’escriptura en la qual s’han d’imaginar que són l’Steve (productor i editor)  escrivint un correu electrònic informal al Rocky (protagonista), tres mesos després d’acabar el documental.

Felicitats per la feina feta!