Auxiliars de Conversa curs 2020-21

El programa d’auxiliars de conversa segueix endavant, tot i que serà un curs diferent dels altres. En aquests moments els tutors i auxiliars s’estan posant en contacte per ajudar-los a instal·lar-se  a Catalunya i per conèixer el centre educatiu on faran la funció d’auxiliar de conversa. El programa s’inicia l’1 d’octubre i llavors sabrem quants hauran aconseguit incorporar-se als centres superant les barreres sanitàries i administratives que es poden trobar.

Un cop a les escoles i instituts, seguiran els protocols que se’ls demani segons l’organització de cada centre. Tenint en compte que poden intervenir en diversos grups, hauran de portar mascareta en tot moment, mantenir la distància de seguretat i rentar mans sovint.

Quan no es pugui seguir l’escola presencial, els auxiliars podran fer les activitats a distància, coordinant-se amb els docents del centre, com ja van fer el curs passat. Aquest any podran tenir correu xtec per poder accedir a més materials de suport.

Trobareu més informació a l’apartat d’auxiliars de conversa d’aquest web i podeu escriure a auxiliars.conversa@xtec.cat si teniu qualsevol dubte sobre el tema.