Cicle de cinema escolar francòfon “Mardis ciné à l’IFB”

Us informem sobre la iniciativa de l’Institut Francès de Barcelona que ha organitzat un nou cicle de cinema escolar francòfon “Mardis ciné à l’IFB

A través d’aquest cicle, l’alumnat i professorat dels centres públics i concertats de Catalunya tenen l’oportunitat de descobrir o redescobrir pel·lícules francòfones en versió original subtitulades en castellà a la sala d’espectacles de l’Institut Francès (Carrer de Moià, 8, 08006 Barcelona) de manera totalment gratuïta.

L’acollida dels grups es farà 30 minuts abans de l’hora de començament de la sessió. Sempre que sigui possible, es proporcionaran propostes d’activitats pedagògiques en relació amb la pel·lícula escollida. També hi haurà la possibilitat de visitar la mediateca de l’Institut amb l’alumnat participant abans o després de la sessió de cinema, si l’aforament ho permet.

El cicle “Mardis ciné à l’IFB” està destinat als centres públics i concertats de Catalunya que imparteixen classes de francès. Les places són limitades i la inscripció serà definitiva només després de rebre la confirmació per correu electrònic de part de l’Institut Francès.

Programació “Mardis ciné à l’IFB” 2023-2024

• Dimarts, el 21 de novembre de 2023 a les 10:30h: Animal de Cyril Dion
  • Dimarts, el 16 de gener de 2024 a les 10:30h: Allons enfants de Thierry Demaizière i Alban Teurlai
  • Dimarts, el 20 de febrer de 2024 a les 10:30h: Un vrai bonhomme de Benjamin Parent
  • Dimarts, el 19 de març de 2024 a les 10:30h: Aya de Yopougon de Marguerite Abouet i Clément Oubrerie
  • Dimarts, el 30 d’abril de 2024: Adama de Simon Rouby

Per fer la inscripció, cal omplir el següent formulari: https://forms.gle/2QGRfHpqWDpVZdxg6

Per a qualsevol informació addicional, podeu escriure a: rosana.urbano@institutfrancais.es.