Cinema en Alemany per a joves

Us compartim una proposta molt interessant de part del Goethe Institut de Barcelona que ofereix la possibilitat de veure cinema alemany amb els vostres alumnes. Les projeccions tenen lloc a la seu del Goethe Institut, un dijous al mes, d’11:30 a 13:30 aproximadament. Totes les pel·lícules es projecten en alemany amb subtítols en castellà.

Hi trobareu les següents propostes:

La inscripció de l’alumnat s’ha de realitzar amb un correu amb el nom del centre, del/la professor/a i d’alumnat a bkd-barcelona@goethe.de com a més tard una setmana abans de la projecció.

Per a més informació, consulteu la següent pàgina web.