Concursos per a auxiliars de conversa de francès

Amb motiu de la primera Jornada Internacional dels Auxiliars de conversa, France Éducation International ha llançat dos concursos adreçats als auxiliars de conversa amb l’objectiu de donar a conèixer aquest programa i de celebrar la implicació dels joves i dels professors.

Aquests dos concursos, que destaquen el plurilingüisme i la llengua francesa, seran una bona oportunitat per guanyar premis amb un valor comprès entre 20 i 800 euros, estades lingüístiques, subscripcions i objectes promocionals.

En duo (en parella):

El concurs En duo està obert als auxiliars de conversa en servei durant l’any escolar 2023-2024, ja siguin destinats a França o a un dels 37 països associats que reben auxiliars de llengua francesa, així com als professors amb els quals treballen. Formant equips de dues persones, en parella, presenten al jurat un vídeo que il·lustra la seva col·laboració, el seu acompanyament i les seves descobertes.

Descarrega aquí el reglament del concurs.

Dis-moi des nouvelles plurilingues (Diga’m notícies plurilingües):

El concurs Dis-moi des nouvelles plurilingues està obert als auxiliars de llengua estrangera en servei a França i als auxiliars de llengua francesa destinats a un dels 37 països associats durant l’any escolar 2023-2024.

Organitzat per la Délégation générale à la langue française et aux langues de France, el concurs s’inclou en el marc de l’operació Dis-moi dix mots sur le podium, organitzada pel Ministeri francès de la Cultura amb l’objectiu de donar valor a la llengua francesa al món.

Descarrega aquí el reglament del concurs.

Animeu-vos a participar-hi!