Convocatòria Erasmus+: s’obre el termini per sol·licitar els nous projectes KA1

Ja ha començat el nou programa Erasmus+ 2021-2027, ple de canvis i noves oportunitats per als nostres centres educatius. El nou programa té la voluntat de ser :

+Inclusiu  🌐      +Sostenible 🌈         +Digital  💻

Ara ja podem descobrir tot el que ens ofereix i començar a sol·licitar el finançament per als nostres projectes. La primera convocatòria la tenim molt a prop. El dia 11 de maig acaba el període per sol·licitar els projectes KA121 i KA122. Des d’aquestes pàgines us anirem informant sobre les noves accions i les possibilitats que ofereixen. Anirem actualitzant la informació a mesura que l’anem rebent.

A continuació podeu veure un petit resum de la nova acció KA1. Trobareu la informació completa a la Guia del programa i al web del SEPIE.

Qui es pot presentar a la convocatòria de l’11 de maig?

🔶 KA121: Centres educatius i autoritats educatives que ja han obtingut l’acreditació a la convocatòria del 2020 (KA120). En aquest cas només han d’omplir el formulari demanat el finançament que necessiten per als projectes que ja van demanar al sol·licitar l’acreditació. En aquest cas per les mobilitzacions que han projectat per 15 mesos, ampliables a 24.

🔶 KA122: Centres educatius que no tenen l’acreditació i volen demanar un projecte de curta durada (de 6 a 18 mesos).

Quines activitats es poden fer?

El nou KA1 està centrar en les mobilitats d’alumnes i personal, això vol dir que aquesta nova acció encabeix els antics KA101, KA104 i KA229.  Ara hi podem fer les següents activitats, entre d’altres:

• Mobilitat de professorat (job shadowing, docència, formació)
        • Mobilitat d’alumnes (en grup o individual de curta o llarga durada)
        • Acollir experts o professors novells
        • Visites preparatòries

Esperem que us animeu a explorar el nou programa. L’equip del Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen estarem al vostre costat per facilitar-vos la feina.