Convocatòria oberta – Premis Europeus eTwinning 2024

Està oberta la convocatòria per sol·licitar els Premis Europeus eTwinning 2024 fins al 12 de febrer 2024.

Com sabeu, els premis europeus són uns reconeixaments d’eTwinning que tenen la finalitat de donar visibilitat als projectes europeus eTwinning destacats. L’objectiu principal és descobrir, implementar i promoure pràctiques innovadores.

Les sol·licituds es poden presentar en diverses categories:

• Categoria per als projectes realitzats amb alumnat de fins a 6 anys.
  • Categoria per edats de 7 a 11 anys
  • Categoria per edats de 12 a 15 anys
  • Categoria per edats de 16 a 19 anys
  • Projectes d’educació i formació professional inicial (FP inicial)

Requisits:

• Per sol·licitar el premi, els usuaris han d’estar registrats i validats a eTwinning.
  • El formulari de sol·licitud s’ha d’emplenar íntegrament i s’ha de presentar abans de la data límit.
  • La sol·licitud ha de referir-se a projectes que hagin estat guardonats amb el Segell Europeu de Qualitat en qualsevol any de la vida del projecte i que hagin estat actius el curs escolar anterior.
  • En principi, els projectes només poden participar una vegada en el procés d’avaluació dels Premis eTwinning.

Important: Cada projecte només pot tenir una candidatura. Per tant, a cada projecte hi ha d’haver un acord entre els col·laboradors i les col·laboradores per decidir qui presenta la sol·licitud i envia la candidatura. La resta de persones que pertanyen al projecte poden completar i enriquir la sol·licitus. S’ha d’adjuntar l’Annex I degudament emplenat i signat per tots i totes participants.

Trobareu més informació en el següent enllaç.

Molta sort a tothom!