COVID-19 in eTwinning

Infografia amb els continguts del projecte

Les docents del cicle superior de primària del Col·legi Sant Josep Navàs,  Ester Pérez, Núria Terré, Olga Casimiro, Claudia Carol i Fina Vendrell  estem treballant en aquest projecte interdisciplinari amb el nostre alumnat.

“A crisis gives us the opportunity to practice our creativity, for it makes us think outside the box.” Abhijit Naskar

Amb aquest projecte, l’alumnat descobrirà els efectes que el Covid-19 està tenint i tindrà en diferents aspectes de la seva vida. El dia a dia, les experiències, els aprenentatges…Pagarà la pena compartir i treballar en equip per descobrir aquesta nova realitat que ens envolta.

Les àrees implicades en aquest projecte són: llengua catalana, llengua anglesa, llengua castellana, medi social, art i música, matemàtiques i “science”.

I les competències transversals: treball en equip, aprendre a aprendre, treball col·laboratiu, desenvolupament de la creativitat, de la capacitat de recerca i anàlisis i de la gestió de l’opinió.

Twinspace del projecte: https://twinspace.etwinning.net/114466/home