Cultures and countries

Capçalera del projecte countries and cultures amb la imatge d'una ciutat de fons.

La Carolina Ibáñez, docent de l’Escola Santa Eulàlia de Cornellà de Llobregat comparteix aquest projecte pensat per conèixer altres països i cultures europees i adreçat a l’alumnat de secundària

Aquest projecte internacional proposa als alumnes conèixer els estereotips de les nostres cultures i oferir una visió real dels nostres països. Treballem amb França, Turquia, Armènia i Bòsnia-Hercegovina fent presentacions dels alumnes i dels nostres pobles, qüestionaris sobre estereotips i vídeo-presentacions dels nostres països i cultures.

Pel tipus d’informació que pengem, hem decidit treballar amb Padlet per compartir les presentacions i feines que van creant els alumnes i publicar les presentacions finals a Twinspaces.