Entrega dels Premis Nacionals eTwinning 2023

El passat divendres 16 de juny va tenir lloc la cerimònia de lliurament de Premis Nacionals eTwinning 2023 a la Casa Museu del Camperol a Lanzarote. Van ser 10 projectes guardonats en aquesta cerimònia, destacant per la seva excel·lència i qualitat. A continuació, es detallen dos projectes guardonats i dotze docents de tres centres catalans:

• Categoria – Infantil:
    • Yolanda Moya Serra – Escola Montjuïc (actualment Escola Annexa Joan Puigbert, Girona)
    • Projecte Vegstigators – El fil conductor del projecte és la investigació de diferents vegetals mitjançant experiments i activitats STEM, com ara l’observació del desenvolupament d’una planta o l’extracció de pigments com la clorofil·la. Destaca la integració entre les àrees de llengua anglesa i ciències naturals, així com l’adquisició de competències clau com ara la competència en comunicació lingüística, la competència plurilingüe i la competència en consciència i expressions culturals. Alhora, cal destacar l’impacte del projecte en l’alumnat i el professorat.
    • La docent que ha assistit a la cerimònia per recollir el premi – Yolanda Moya Serra
    • Categoria – Projecte multidisciplinari
    • Judith Batlle Galduf, Iván Fernández González, Adolfo Gutiérrez Catalán, Susana Novoa, María Elena Peñalver Navarro, María Pilar Parra Raya, Mercedes Ramos Ramos, Remedios Quero Moyano (IES JV Foix, Rubí)
    • Marta Ayuso Pérez, María Rosa Expósito Ribau, Ino Rivera Fuertes (IES Joan Mercader, Igualada)
    • Projecte: Creando Espacios Educativos – Aquest projecte ha resultat guardonat per la capacitat de transformació dels centres participants en una àmplia dimensió i àmbits multidisciplinaris. Destaca principalment el seu caràcter versàtil i possibilita a qualsevol altre centre educatiu la utilització d’un banc de recursos i eines creats amb aquesta finalitat, ressaltant l’àmplia participació, col·laboració i coordinació dels centres, docents i comunitat educativa.
    • La docent que ha assistit en representació a la cerimònia per recollir el premi: Mercedes Ramos Ramos

Trobareu tota la informació sobre els Premis aquí i sobre la cerimònia aquí.

Enhorabona a tot el professorat i alumnat per l’extraordinària feina!