Highway to Health

convocatòria de l'activitat"Correm sols però junts" del dia 26 d'abril

El Joan Mitjavila i la Maria Fortuny, docents de l’Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu, ens proposen aquest projecte eTwinning, emmarcat en un Erasmus+ de dos anys de durada, adreçat a alumnes de 2n i 3r ESO.

El projecte Highway to Health treballa cinc aspectes diferents relacionats amb la salut.

Durant aquest temps de confinament hem seguit amb les activitats del projecte, encara que de manera una mica diferent.  Hem creat una pàgina al Twinspace, “our project in times of Covid-19” on expliquem les activitats que anem fent aquests dies:

Anem portant a terme accions relacionades amb les cinc anelles del projecte, els cinc temes de salut:

·         A  nivell d’exercici físic saludable, tots, segons les nostres possibilitats, hem anat fent activitat física que hem compartit.  D’aquesta manera hem anat sumant kilòmetres al nostre club a Strava.  Fa pocs dies vam celebrar els 10.000 kilòmetres assolits conjuntament.

·         A nivell de mobilitat sostenible hem comentat la necessitat d’un canvi de paradigma en la manera que ens movem a la ciutat.  Aquests dies s’ha confirmat la creació d’un carril bici a Manlleu a partir d’una proposta sorgida del projecte i d’una visita a Bèlgica.

·         Hem treballat a nivell de Mindfulness i suport emocional. A més també hem fet un padlet on expliquem les coses que fem en el confinament

·         Articles de premsa o de disseminació del projecte

·         Fem reunions online del projecte per determinar els mesos d’extensió que necessitem per tal d’acabar de desenvolupar i concloure el projecte.

Altres centres implicats en el projecte:

Sint Paulus Instituut, Herzele, Bèlgica

Offene Schule Waldau, Kassel, Alemanya