Intercanvi Catalunya – Alberta (Canadà) / Jobshadowing

Na Marta Mercadé de l’Institut Joan Mercader d’Igualada ha compartit amb nosaltres la seva experiència a Alberta (Canadà) amb el Job Shadowing que ha dut a terme dins del programa d’intercanvi professional Catalunya-Alberta.

Ha tingut l’oportunitat de visitar diverses escoles on ha presentat la seva tasca a Catalunya i on els ha transmès l’avantatge de viure en una societat bilingüe, que els pot ajudar a aprendre encara més llengües.

Per una altra banda, ha pogut visitar escoles on tenen projectes integratius amb l’alumnat que pot tenir orígens indígenes.

L’intercanvi professional Catalunya-Alberta es realitza en col·laboració amb l’Associació de Professors d’Alberta i és una oportunitat única per conèixer un altre sistema educatiu, millorar en les competències comunicatives i metodològiques, i a la vegada, permet conèixer la cultura i els costums del país que es visita.

Per a més informació: erasmusplus@xtec.cat