Jornades de formació Erasmus+ – mobilitat de llarga durada (MLD)

El programa Erasmus+ estableix l’obligatorietat de formació prèvia per a la mobilitat educativa de llarga durada dels alumnes escolars (MLD).

El SEPIE fa jornades ad hoc dues vegades l’any:

• La primera, adreçada als centres amb mobilitats per al primer trimestre (1 de setembre a 31 de desembre), es va celebrar el 27 de juny passat.
  • La segona es celebrarà aquest proper mes de desembre per als centres que tinguin previsió de començar les mobilitats de llarga durada durant el segon o tercer trimestre de 2024 (1 de gener a 30 de juny de 2024).

Amb l’objectiu d’organitzar aquesta segona jornada anual de MLD, i perquè puguin complir el requisit de rebre la formació prèvia, us convidem a participar en aquestes properes jornades de desembre 2023, que es realitzaran de forma virtual. La data exacta els serà comunicada una vegada es rebin i analitzin totes les sol·licituds.

Si esteu interessats, empleneu tots els camps del formulari Google amb les dades del centre, el nombre previst d’estudiants i docents participants (https://forms.gle/EVrSMmi3puLgBuxD9) abans de les 23:59h del 24 de novembre de 2023.