La meva experiència a Catalunya

Bonjour de Catalogne !

Primer de tot, cal que em presenti no ? Doncs em dic Clémence, tinc 22 anys, soc francesa i porto dos cursos com auxiliar de francès a Catalunya.

Abans de venir a Catalunya vaig estudiar el que es diu a França “classe préparatoire”. Quan vaig acabar el grau de filologia hispànica, vaig decidir venir a Espanya, i sobretot a Catalunya per millorar el castellà i aprendre el català.

He tingut l’oportunitat durant dos cursos de treballar amb alumnes de l’ESO i de batxibac. Amb els alumnes de 3r i 4t hem fet algunes sortides, com per exemple anar un dia a Perpinyà per practicar el francès amb els habitants. Amb els de 1r hem fet crepes per “la chandeleur” i molts jocs de taula.

Amb els alumnes de batxibac la meva intervenció ha sigut més útil per preparar la prova oral de l’examen. Hem treballat junts aquesta prova, fent exercicis orals cada setmana.

M’ha agradat tant la meva experiència a Catalunya que he decidit quedar-me !!!!La Clémence fent creps amb un alumne

Ànims a tots els nous auxiliars, gaudiu molt d’aquest curs !!!!