Llista definitiva de centres seleccionats per a la participació en el Programa Global Scholars 2023-2024

Ens plau comunicar que durant el curs 2023-2024 participaran 44 centres de tot Catalunya amb 78 grups en el programa Global Scholars. S’ha publicat la llista definitiva de centres seleccionats, no seleccionats i exclosos al Portal de Centre.

En l’edició 2022-2023, 1811 alumnes de 38 centres de Catalunya han participat en la xarxa Global Scholars on col·laboren 11.500 alumnes de 314 centres educatius de tot el món. L’objectiu del programa és connectar joves de 10 a 13 anys de diferents ciutats a través d’una xarxa d’intercanvi d’informació i bones pràctiques sobre temes d’actualitat que afecten les ciutats. A partir d’un currículum comú i compartit per totes les escoles, els aprenents interactuen amb els seus partners a través d’una aula virtual, comparteixen punts de vista, desenvolupen la consciència global i reforcen competències clau per al segle XXI, com ara el pensament crític, creativitat, comunicació i col·laboració, entre altres.

Global Scholars és un programa de Global Cities, Inc., que gràcies al suport de Bloomberg Philantropies, organització sense ànim de lucre amb seu a Nova York pot oferir aquest programa sense cap cost per a les escoles participants. A Catalunya, el Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen (SLEO) del Departament d’Educació juntament amb els Serveis Territorials i el Consorci d’Educació de Barcelona, dona suport al programa col·laborant amb l’organització novaiorquesa i amb els centres catalans que hi participen.

Per a més informació consulteu l’article a la nostra pàgina web. Us recordem que per qualsevol dubte o pregunta, estem a la vostra disposició: projecteglobal@xtec.cat