Nova Plataforma Europea d’Educació Escolar

Al principi de maig del 2022 es llançarà la nova Plataforma Europea d’Educació Escolar, que integra les plataformes eTwinning i School Education Gateway.
Per aquest motiu, entre altres, cal tenir en compte:
– Els nous usuaris s’han de registrar amb l’únic compte d’EU Login que permet accedir a totes les plataformes de la Comissió Europea.
– Els usuaris existents han d’utilitzar la mateixa adreça de correu electrònic en comptes d’EU LogineTwinning i School Education Gateway per sincronitzar els comptes antics i nous (inclosa la migració de dades personals al nou compte). Aquesta unificació de correus s’ha de fer durant el mes d’abril, abans de la posada en marxa de la nova plataforma.
Les activitats anteriors al 1.7.2018 s’eliminaran. Per tant, en cas de que es vulguin conservar, cal descarregar-les. S’ha de tenir-ho en compte amb següents ítems: els continguts dels grups i dels projectes, certificats de Segells de Qualitat, les imatges de perfil, entre altres.
– A causa d’aquest canvi, les dates i terminis per a la concessió de Segell de Qualitat Europeu i per participar en la convocatòria de Premis Europeus 2023 s’han vist afectades. Per tal de garantir la finalització del procés d’avaluació de tots els projectes que vulguin presentar la seva candidatura a Premi Europeu eTwinning 2023, s’estableix la data 09 de maig del 2022 com a data límit per sol·licitar Segell de Qualitat Nacional.

Consulteu la pàgina d’eTwinning on es recullen les preguntes més freqüents pel que fa al llançament de la nova plataforma i aquesta pel que fa a la convocatòria del Premi Europeu eTwinning 2023.