Oberta la convocatòria del programa Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu

Un any més, el Parlament Europeu organitza el programa “Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu“, el qual vol apropar el Parlament Europeu als alumnes i professors, convertint-los en ambaixadors de la seu de la democràcia europea.

El programa té per objectiu estimular el coneixement d’Europa i de la democràcia parlamentària europea entre el jovent, proporcionant-los un coneixement actiu de la Unió Europa i del Parlament Europeu en particular. En tractar-se d’un programa que es porta a terme als 27 Estats membre, el nombre de centres que s’hi poden inscriure és limitat. La convocatòria està destinada als alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat i FP i els centres interessats s’hi podran inscriure fins al proper 6 de juny, donant-se prioritat als primers centres que ho sol·licitin.

Els centres participants hauran de:

🔹   Participar a una formació a Madrid per al professorat, amb les despeses cobertes pel Parlament Europeu, que se celebrarà a l’octubre de 2021 (si les condicions sanitàries ho permeten) o telemàticament.

🔹    Posar en marxa i mantenir un InfoPoint sobre el Parlament Europeu al centre.

🔹    Treballar amb uns materials online proporcionats pel Parlament Europeu.

🔹    Realitzar durant el curs activitats relacionades amb la Unió Europea.

🔹    Celebrar la Diada d’Europa (9 de maig) al centre.

Els centres interessats es poden inscriure utilitzant aquest formulari.