Participa en la Journée Internationale des Assistants de Langue (JIAL)

Què és?

La Journée Internationale des Assistants de Langue (JIAL) és una iniciativa de France Éducation International. Els objectius d’aquest dia són donar a conèixer el programa d’intercanvi d’auxiliars de llengua, fer-lo més atractiu i unir la comunitat d’exalumnes.

Aquest dia, que se celebra cada primer dijous del mes de desembre, se celebrarà aquest any el dijous 7 de desembre.

Com participar-hi?

Pots participar-hi organitzant un esdeveniment al teu centre educatiu!

Algunes idees sobre com poden participar els centres educatius:

• Implementeu activitats a la classe, dins de l’escola o centre educatiu per presentar els auxiliars de llengua destinats el 2023/2024: un dia dedicat a la seva llengua, al seu país d’origen, a algun aspecte de la seva cultura (cuina, música, dansa, esport, etc.).
  • Feu vídeos o pòdcasts sobre les vivències dels auxiliars de llengua en actiu o d’altres cursos al programa.
  • Creeu concursos o exposicions al voltant del programa d’auxiliars de llengua (poesia, fotografia, etc.).
  • Administreu una taula rodona amb els auxiliars de llengua i altres participants del programa.
  • Organitzeu trobades amb els auxiliars de llengua a les ambaixades estrangeres a França i a les ambaixades de França arreu del món, als Instituts francesos i a les Aliances franceses.
  • Promocioneu el programa mitjançant cartells a les escoles, instituts i altres centres educatius.

No oblideu compartir totes les activitats que feu a les xarxes i etiquetar el servei d’auxiliars de llengua de France Éducation International.