Primera trobada Label France – INS La Candelera de l’Ametlla de Mar

L’INS Candelera de l’Ametlla de Mar ha participat del 13 al 15 de març a la primera trobada de centres Génération Label France organitzada per l’Institut Francès d’Espanya i amb la col·laboració del Lycée Francès de Madrid i l’Ambaixada de França a Madrid.

Un total de 17 centres, representant 17 comunitats autònomes han estat presents. L’INS Candelera ha estat representat per 2 alumnes de 1r de Batxibac, A.S. i E.M. i el professor de francès, en Javier Sánchez.

Han sigut unes jornades molt profitoses, amb xerrades, tallers i activitats al voltant del tema dels Jocs Olímpics de París 2024. Tant professors com alumnes dels diferents instituts han pogut compartir vivències i experiències i, a més, han estat rebuts oficialment a la Résidence de France per l’ambaixador, Jean-Michel Casa.