Propostes d’intercanvi amb centres d’Austràlia

Diversos centres d’ Austràlia han contactat amb la Conselleria del MEFP interessats a contactar amb centres espanyols per a fer intercanvis o simplement tenir contacte en la distància.

Aquestes són les propostes:

1 – Brisbane South High School: 4t ESO.

Durant  dues setmanes al setembre – o al juliol de 2024, ja que no poden tenir interrupcions en els seus estudis durant 1r i 2n Batxillerat.

2 – Canterbury College (Brisbane):  3r , 4t ESO i 1r Batxillerat.

En 2025 tenen previst dur a terme una gira d’estudis a Espanya per un període d’aproximadament 2 setmanes, amb l’esperança que això inclogui una visita escolar d’uns pocs dies. El director del centre ha confirmat que, en principi, estarien oberts a enviar estudiants en intercanvis més llargs en el futur, així com a acollir a estudiants individuals i/o visites col·lectives des d’Espanya.

3 – Merici College (Canberra): 1r, 2n i 3r ESO.

Volen establir contacte amb escoles espanyoles per a intercanviar correspondència.
Pot ser de preferència catòlica, però no és indispensable. En un futur, els agradaria començar una relació amb una escola per a fer un intercanvi, potser l’any 2025.

Si hi ha centres interessats poden escriure a asesoriacanberra.au@educacion.gob.es