Reconeixement Innovació Projectes eTwinning (llistat definitiu!!!)

Ja teniu publicat al Portal de Centres el llistat definitiu de projectes eTwinning i docents amb dret a la innovació a Catalunya.

Aquests projectes eTwinning, que prèviament han obtingut el Segell de Qualitat Nacional, són mostra de l’excel·lent treball pedagògic que, a través de la xarxa europea de col·laboració escolar, s’està desenvolupant als centres educatius de Catalunya. La qualitat educativa, el treball col·laboratiu, la innovació pedagògica, l’ús significatiu de les TAC, entre d’altres, son eixos rellevants d’aquests projectes que incideixen també en la dimensió europea i en el desenvolupament de la competència plurilingüe de l’alumnat.

Trobareu tota la informació sobre aquest reconeixement d’innovació al següent enllaç.