Science is Wonderful! Investigació i innovació del 22 al 24 de setembre

La Comissió Europea ofereix un seguit d’activitats virtuals per als centres educatius de primària i secundària, dins de les jornades d’investigació i innovació, que organitza del 22 al 24 de setembre.

L’alumnat podrà parlar amb investigadors, fer experiments científics, jugar i veure activitats en línia en diversos idiomes.

En aquesta iniciativa virtual trobarem:

• Més de 40 estands sobre projectes d’investigació, on els assistents pondran conèixer  investigadors de tot el món i en les diverses llengües de la UE.
  • Conferències.
  • Exposicions.
  • Tallers científics que l’alumnat podrà reproduir en el centre educatiu o a casa, també en diversos idiomes.

Aquests enllaços us facilitaran la inscripció, preparació i visita: