Sessions escolars del Festival de Cinema Francòfon de Barcelona – Ohlalà 2023

El festival Ohlalà ja és aquí

L’Institut Français ofereix sessions de cinema francòfon dins del marc del Festival Ohlalà per al públic escolar en l’horari de matí. Us animem a participar-hi.

Descripció de l’activitat

Es tracta d’un festival que pretén donar a conèixer millor el cinema francès i francòfon, un cinema d’una gran diversitat unànimement reconegut al món on es presenten pel·lícules francoparlants subtitulades en espanyol o català, un cinema d’autor inèdit i recent, que ha recorregut sovint els principals festivals internacionals com Cannes, Berlín o San Sebastián.

Les projeccions s’acompanyen per espais de reflexió i de diàleg al final de les projeccions on són convidats equips de les pel·lícules o experts.

Aquí trobareu informació de les pel·lícules en català i francès, la temàtica que tracten i els dies i horari de les projeccions.

Aquesta activitat va adreçada a l’alumnat de 3r, 4t, 5è de Primària, tots els nivells d’ESO i Batxillerat.

Inscripcions a: escolar@ohlalafilmfestival.com