Xerrades FULBRIGHT – INS Les Vinyes (Santa Coloma de Gramenet)/ INS Neus Català (Cornellà de Llobregat)

Molt agraïts de poder fer possibles les xerrades dels investigadors/es Fulbright, que continuen visitant els nostres centres i compartint les seves experiències i coneixement. Compartim amb vosaltres les notícies publicades per l‘INS Neus Català (Cornellà de Llobregat), on en Karna Morey els ha visitat i la notícia de l’INS Les Vinyes (Santa Coloma de Gramenet), on van rebre a la Sydnee Wong.

En ambdós casos van fer xerrades a l’alumnat on van explicar la seva trajectòria acadèmica i la seva recerca actual. Finalment, van oferir un torn de preguntes on van gaudir d’un debat entre els becats i l’alumnat assistent.