Com ensenyar i avaluar la competència global – Webinars organitzats per Global Cities

Global Cities, Inc torna a convidar el professorat català a participar en Webinars sobre l’ensenyament i avaluació de la competència global. Aquestes conferències es fan de manera virtual, els dies 12 de maig a les 17.00 h i 18 de maig a les 9.00 h local de Nova York (23:00 h i 15.00 h respectivament a Barcelona) i estan adreçades al professorat dels centres educatius catalans que NO participa en el programa Global Scholars.

Global Cities, Inc vol compartir amb nosaltres les millors pràctiques desenvolupades a través del programa Global Scholars, un programa basat en projectes on l’alumnat explora els impactes locals d’un problema global. També es destacarà els resultats de l’últim informe portat a terme amb Out of Eden Learn, del Project Zero de la Harvard Graduate School of Education: Successfully Educating Tomorrow’s Global CitizensTeaching and Evaluating Global Competence”, que aporta proves empíriques que aquest enfocament genera per millorar la competència global.

Com sempre, es tracta d’una conferència molt estimulant i us animem que hi participeu si el tema és del vostre interès.

Les inscripcions cal fer clicant directament a la sessió que us vagi millor a la pàgina de Global Cities.