Consorci Europeu per a la Transformació Educativa​

Voleu internacionalitzar el vostre centre educatiu d’educació bàsica (primària, secundària i batxillerat) i no sabeu com fer-ho? Vols formar part del projecte Erasmus Plus del Departament d’Educació anomenat CETE+ Consorci Europeu per a la Transformació Educativa?

1. Centres educatius de Catalunya gestionats i finançats íntegrament amb fons públics que no hagin obtingut prèviament finançament per a projectes Erasmus+
  2. Centres que participin actualment o participaran durant el curs 2023-2024 en algun dels programes o iniciatives següents impulsades des del Departament:
              •  Programa de biblioteques escolar
              • Generació Plurilingüe i Avancem: aprenentatge i ensenyament integrat de llengües
              • Recerca educativa
              • Servei Comunitari
              • Escola Inclusiva
              • Aquí prou bullying
              • MediaZoom

El termini de sol·licitud romandrà obert fins al 20 de gener de 2023.  Trobareu tota la informació de sol·licitud aquí.