Eric-Emmanuel Schmitt a Barcelona

En el marc de la gira literària d’Eric-Emmanuel Schmitt a Espanya, coorganitzada per l’Institut francès d’Espanya, tenim el gran plaer d’anunciar-los que el senyor Schmitt estarà a Barcelona el dilluns 21 de març pròxim.

En aquest context, el senyor Schmitt participarà en una trobada amb els professors de Batxibac de Catalunya per a evocar la seva obra en general i més especialment per a discutir sobre el seu relat Monsieur Ibrahim et les Fleurs du Coran.

Aquesta trobada animada per Laurence Brault, Directora del Lycée français de Gavà Bon Soleil i professora de Lletres i Batxibac, tindrà lloc a l’Institut francès de Barcelona el dilluns 21 de març de 17:00 a 18:00.

La trobada serà seguida d’una visita de l’exposició « Le Regard de l’Autre » realitzada pels alumnes de Batxibac i de Bachillerato de Arte del Col.legi Espiscopal de Lleida.

Per a inscriure’s gratuïtament, gràcies per fer clic en aquest enllaç: https://forms.gle/rqqiMsnSA6hownEH7

Nous vous attendons nombreuses et nombreux!