Jornada de formació KA1 Educació persones adultes

Encara no tens l’acreditació Erasmus d’Educació de persones adultes i t’agradaria oferir oportunitats de mobilitat al teu alumnat? Aquesta informació t’interessa.

📢 Trobaràs oberta la convocatòria per sol·licitar l’acreditació fins el 19 d’octubre de 2022 a les 12h (hora de Brussel·les).

📢A més, teniu una convocatòria extraordinària oberta de Projectes de mobilitat de curta duració (KA122) que, com a novetat, donen la possibilitat a l’alumnat de participar-hi. El termini d’aquesta convocatòria és el dimarts 5 d’octubre a les 12h (hora de Brussel·les).

Per tenir més informació, hi ha programada una sessió de formació virtual el dimecres 14 de setembre de 11:30h a 14h. Aquí pots consultar el programa i aquest és l’enllaç a la reunió.